Promocji firmy w terenie ciąg dalszy

012_gu_polska_stoisko__targowe_budmaKiedy zamówimy miejsce w hali gdzie znajdują się stoiska wystawiennicze wszystkich najlepszych firm w okolicy, kolejnym krokiem jest zaprojektowanie miejsca, w którym będziemy się promować. Projekt stoiska nie jest wcale rzeczą prostą, i najlepiej jest się tym zająć nawet na kilka miesięcy przed planowaną imprezą. Najlepiej jest stworzyć uniwersalny plan, według którego będziemy mogli działać za każdym razem, kiedy zajdzie taka potrzeba. W Przeciwnym wypadku, trzeba co rusz wysyłać jakieś wytyczne dla podwykonawców, którzy nigdy nie wiedzą co gdzie i jak. Skutkuje to dużą oszczędnością czasu dla nas i wszystkich tych, z którymi musimy współpracować.

Oprócz promowania się na różnego rodzaju targach, dobrym rozwiązaniem (dla firm z nieco większym budżetem reklamowym, naturalnie) jest zamówienie billboardu tudzież reklamy w gazecie. W obecnych czasach mało, kto jednak czyta gazety, więc billboard byłby zdecydowanie lepszym pomysłem. Jednakże reklama na billboardzie rządzi się pewnymi prawami. Po pierwsze musi natychmiast przykuć uwagę i być oryginalna i chwytliwa, gdyż ludzie zazwyczaj nie patrzą się na reklamy w terenie dłużej niż kilka sekund.


Comments are closed.